
Is extra aflossen slim in deze tijd?
Veel huiseigenaren hebben hun spaarrekening de afgelopen jaren flink zien groeien. Tegelijk is de spaarrente nog steeds laag. De hypotheekrente ligt duidelijk hoger dan een paar jaar geleden en in 2026 zijn de regels in box 3 opnieuw aangepast. Dat roept een logische vraag op: is het slim om extra af te lossen op je hypotheek of kun je beter beleggen?


















